🖤 تظاهر به عشق 🤍 6 p

𝓐𝓻𝓮𝔃𝓸𝓸 · 21:44 1403/02/14

اهم اهم سلامممممم من بعد از میلیارد ها سال برگشتم 😁

بخاطر شکستن دستم پارت ندادم 🥲 

به جون خودم مامانم بابام خواهرم برادرم رلم کراشم همه ی اقوامم همه ی کَس و کارم قسم میخورم لایک و کامنت بدم 😊

برو ادامههههههههههههههه

دختره : بببین لوکشین اینجا رو میدم شاید تونستی اما رو پیدا کنی 🙁

جک : باشه زود بفرست

لوکیشن اونجا رو فرستاد و دختره رو دیدم معلوم بود تعجب کرده بود و ترسیده بود 

اونطرف ها رو گشتم اما کسی اونجا نبود یه خونه دیدم خونه ای با دیوار های قهوه ای و دَر سفید برام آشنا بود ... چند لحظه فکر کردم یهو زبونم بند اومد باور نمیکردم اونجا خونه ی همون پیتر کثافته نکنه کار خودشه ؟ وای وای 😟😨 اون میگفت ازت میگیرمش ... مال خودم میکنمش ... نه امکان نداره ... از مردم توی اون کوچه پرسیدم گفتند یه مرد یه زن خیلی قشنگ رو گرفته بود و به سمت اون خیابون فرعی رفت سریع دویدم به طرف اون خیابون فرعی رفتم اما کسی نبود به موبایل اما زنگ زدم جواب نداد ... 

                         5 روز بعد

خیلی نگرانم ۵ روز هست خبری از اما نیست دارم میمیرم یعنی کجا میتونه باشه ؟ به پلیس خبر دادم اما هیچ اتفاقی نیفتاد 

 

                        1 هفته بعد

جک : روی کاناپه لم داده بودم که شنیدم یه نفر محکم در میزنه رفتم پشت در ... باورم نمیشه ...

 

پایان پارت 6

 برای پارت بعد 25 لایک

 

بای