دختر بسکتبالی🏀✨

𝘏𝘢𝘴𝘵𝘪 · 14:57 1403/02/12

بفرمایید ادامه🦖🎀

دینگ دینگ ⏰ساعت هفته ؟؟!!اوه خدای من بزار پاشم صبحونه درست کنم 👀🌤

*در حال درست کردن صبحونه 🫖🥧

رینگ رینگ رینگ رینگ📱!!! الو الو چطوری ماریا ؟؟

ماریا :سلام من خوبم آنا تو چطوری 💚 چیکار میکنی ؟

آنا : صبحونه میخورم . کاری داری ؟👀

ماریا : نه . خواستم بهت بگم من امشب با بچه میرم یه جا جدید بسکتبال بازی کنیم 🏀🏀اگه توهم میخوای با ما بیا ساعت ۸ غروب ⏰

آنا : اوکی کاری نداری ؟

ماریا : نه بای✋🏻

با... قطع کرد چرا 😕 بزار آماده شم .

دین 📱

ماریا💚      (یادت باشه یه لباسی بپوش  که همه پسرا جذب بشن . چون جایی که قراره بریم زیاد شبیه سالن بسکتبال نیست 😈)

 

یعنی چی؟ منظورش چیه🙄

نکنه منظورش یکم شیطونی...به به !😈

 

🌷۱ ساعت بعد🌷

خب بزار لباسامو اتو کنم 👗

*لباس آنا خانوم لباس بانی گرل سنپای هست(🩱) یه همچین چیزی .

یکم میکاپ هم بکنم 👄

دینگ دینگ 🚪 + اوه آنا چقدر هات شدی . زود باش بیا بریم که سریع ببینن تورو 😍😈

باشه بریم 👠

 

🍑۳۰ دقیقه بعد🍑

حالا رسیدیم به اون سالن بسکتبال.  وای اونجا یه قانون سکسی داشت که اونم این بود ....

 

 

برای پارت بعد که خیلی آبداره ۷۰ لایک ❤امیداورم که خوشتون اومده باشه قشنگام✨🙆🏻‍♀️🎀